JOF04 :: 06 :: Chwila ciszy

16:00:00 MrJedi 3 Comments

Wielokrotnie już zaznaczano, iż współczesna Japonia jest swoistym połączeniem tradycji i nowoczesności - i jest to oczywiście prawdą. Przykładów można by mnożyć. Za jeden z nich mogą posłużyć wciśnięte pomiędzy strzeliste wieżowce, małe drewniane świątynki. Nawet w tak zurbanizowanej metropolii jak Tokio, gdzie - jakby się mogło wydawać - pną się do góry tylko wielkie wieżowce, jest ich naprawdę wiele. Oto jeden z takich przykładów, choć tym razem w nieco mniej ruchliwej części miasta.



A jeśli interesują cię japońskie świątynie, być może zechcesz przeczytać te artykuły:
JOF02 :: 11 :: Tropami Buddy
JOF03 :: 14 :: Asakusa
JOF03 :: 19 :: Kompleks świątynny Engaku-ji

3 komentarze:

  1. Mr Jedi wielki szacun dla tego co robisz! My jesteśmy pod wrażeniem Twoich wypraw już od dłuższego czasu... I widzimy, że się nie poddajesz;) Jest jakieś miejsce w tym pięknym kraju w którym jeszcze nie byłeś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Mnie również bardzo podoba się Wasz bar - jestem wielkim miłośnikiem sushi. :) Oj, jesteście dla mnie zbyt łaskawi - mi się jeszcze nie udało zwiedzić całej Japonii. Mój cel to: zamieszkać tam na stałe, zwiedzać, filmować i opisywać tej kraj w nieskończoność. :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie trzymamy kciuki, nie ma rzeczy niemożliwych !!! Może kiedyś uda się nam spotkać przy sushi nie tylko w Polsce ale i w Japonii ;)
    Jeszcze raz czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń

...